W dniach od 1 lutego 2022r. do 7 lutego 2022r. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świlczy prowadził rekrutację „podstawową/główną” kwalifikującą do uczestnictwa w „Sąsiedzkich Usługach Opiekuńczych”. Do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świlczy wpłynęło 25 formularzy wraz z kompletem dokumentów. 20 osób zostało zakwalifikowanych, natomiast pozostałe 5 osób zostało umieszczonych na liście rezerwowych. W dalszym ciągu prowadzona jest rekrutacja w trybie ciągłym (zgłoszenie na listę rezerwowych) – dokumenty rekrutacyjne można dostarczać:
- osobiście do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świlczy
- drogą elektroniczną (skany dokumentów z podpisami) na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - dotyczy m.in. osób, które z różnych przyczyn (np. dysfunkcji ruchowej), nie mogą dostarczyć dokumentów osobiście (w przypadku złożenia dokumentów tą drogą, wymagane będzie dostarczenie dokumentów oryginalnych do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świlczy do 3 dni roboczych)
Kandydat/ka ubiegający/a się o udział w Sąsiedzkich Usługach Opiekuńczych zobligowany/a jest do złożenia dokumentacji rekrutacyjnej - obowiązująca wersja znajduję się w zakładce POMOC SPOŁECZNA - SĄSIEDZKIE USŁUGI OPIEKUŃCZE.
W wyniku przeprowadzonego postępowania zakupiono 20 sztuk abonamentów usługi teletransmisji obejmujących: transmisję głosów, danych (rozumianych jako dostęp do sieci internetowej) i wiadomości w formie tekstowej lub multimedialnej przeznaczonych do inteligentnej opaski do monitoringu zdrowia w związku z realizacją Sąsiedzkich Usług Opiekuńczych. W okresie uczestnictwa w Sąsiedzkich Usługach Opiekuńczych uczestnicy korzystają z opasek do teleopieki wraz z aktywnym abonamentem.